Sabtu, 23 Juni 2018

Beginnend met rugklachten, kan moeder longkanker krijgen

http://lingshenyao.xyz/inilah-cara-herbal-mengatasi-kista-metode-ling-shen-yao/

Beginnend met rugklachten, kan moeder longkanker krijgen

 

Samantha Nixon (36) klaagde over hoofdpijn in de rugpijn. Wie had zijn klacht geraden toen het een teken was van stadium 4 longkanker diidapnya.In maart 2012 klaagde Samantha over ernstige hoofdpijn en hij wordt ervaren door de sinus beïnvloede migraine. Sorry, het anti-pijn medicijn dat door de dokter wordt gegeven werkt niet. In augustus heeft rugpijn ook ervaren. Artsen schrijven ook spierverslappers voor. Op een dag had Samantha een bloedige hoest. Vel, när hun kom til hjemmet for sine foreldre, Samantha døde betingelser før hun blev rushed til hospitalet. MRI (Magnetic Resonance Imaging) toonde een tumor in haar hersenen.

"" In die tijd wilde ik gewoon mijn zoon zien omdat ik bang was dat ik hem niet meer zou kunnen zien. "Vanwege de zwelling in de hersenen, is een spoedoperatie gedaan," "vertelde Samantha aan Women's Health. Na de operatie, vertelde de neurochirurg Samantha dat de tumor in haar hersenen werd veroorzaakt door kankercellen in haar longen die zich hadden verspreid. Samantha werd tegelijkertijd gediagnosticeerd met stadium 4 longkanker en zou slechts 12 tot 18 maanden te leven hebben

Mijn rugpijn was het effect van mijn primaire longkanker. Destijds was ik wanhopig maar de woorden van een neurochirurgassistent maakten me opgewonden dat ik niet luisterde naar statistieken die afwijken van de gemiddelde gegevens van kankerpatiënten omdat het niet mijn zelfgegevens zijn ", voegde de moeder van één kind van 7 jaar toe Ini.Baca ook: met dodelijke sigaretten ben je uit de buurt van longkanker Nadat het is verwezen naar MD Anderson Cancer Center, is bekend dat Samantha een EGFR-mutatie heeft. Deze aandoening vergemakkelijkt de uitgevoerde behandeling. Hoewel Samantha ook chemotherapie en andere therapieën moest ondergaan. Samantha benadrukte het belang van steun voor haar herstel. In feite had zijn dochter twee jaar lang met haar geslapen, reden waarom de prinses bang was als haar moeder ooit stierf

In feite heb ik hem geleerd 911 te bellen. Ja, in afwachting. Afgelopen september toonde het onderzoek aan dat ik nog steeds 2 tumoren en knobbeltjes in de longen heb, maar niet potentieel kanker, "zei de vrouw die nu terug is om haar levenspartner itu te vinden. Bewelah wat er gebeurde, Samantha wilde inspiratie delen om niet beschaamd te zijn bij de diagnose van longkanker. Videre er sygdommen ofte forbundet med rygere og ældre. "" Geloof de diagnose, niet de prognose. Door verhalen te delen, wil ik anderen aanmoedigen om zijn conditie te uiten. Daarom kan longkanker worden genezen en iedereen heeft het recht om het te krijgen, "concludeerde Samantha. Lees ook: Doctor's words Probleem Keuken Smoke Link to the Risk of Lung Cancer

(rdn / up)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar